Przejdź do głównej zawartości

Jak sprytnie robić zakupy?

  Zbliżają się święta a z nimi.. prezenty. Czyli świąteczne zakupy. Najlepiej byłoby zrobić je jeszcze przed sezonem "przedświątecznym", wtedy ceny wielu produktów są o wiele niższe. Ale, UPS! mamy już prawie koniec listopada, więc do Gwiazdki został tylko miesiąc. Spiesz się! 
  Co możesz zrobić, żeby kupić to o czym marzysz i nie wyczyścić całkowicie karty? Najlepiej poczekać do 25 listopada. Czarny piątek. To dzień, w którym większość sklepów robi mega wyprzedaże, często połączone z darmową przesyłką. Rok temu obkupiłam się tak na stronie z kosmetykami naturalnymi triny.pl
  Warto takie zakupy połączyć z programem, w którym dostajemy zwrot części wydanych pieniędzy. Tak! Pieniędzy! Programy, w których za zakupy dostajemy punkty, na pewno kojarzysz (Payback, Vitay). Ale czy wiedziałaś, że istnieją serwisy, które zwracają część wydanej kasy? Przykładowo reklamowana visaoferty.pl 

To niektóre oferty dostępne po rejestracji karty:


  Jednak ilość zwrotów w tym serwisie jest dość ograniczona i musisz posiadać kartę Visa. Dlatego częściej korzystam ze strony Refunder. Zanim założysz konto, przeczytaj do końca post. 
  Jeżeli zarejestrujesz się przez ten link polecający przy Twoim pierwszym zakupie za 50zł, zarówno Ty, jak i ja dostaniemy po 25zł. Dziękuję! Jesteś Wielka! Poza tym, jako nowy użytkownik dostaniesz podwójny zwrot za wszystkie zakupy zrobione przez 48 godzin od rejestracji. Zebrane pieniądze możesz przelać na konto bankowe, gdy tylko zbierzesz co najmniej 45zł. 


Ile możesz zarobić?

Zalando  - 3% zwrotu
Groupon – do 6%
5.10.15 – 4,75% !
AVON – 9 zł
Agito – do 4,5%
Endo – 3,5%
Empik.com – 2%
DEICHMANN – 4% i wiele innych!

Czyli przez pierwsze 48 godzin od rejestracji każdy z tych zwrotów będzie liczony podwójnie. 

  Dlaczego warto? Refunder współpracuje z ponad 500 sklepami, na pewno w jednym z nich robisz regularnie zakupy. Możesz zainstalować specjalną wtyczkę, która będzie przypominać Ci o zwrocie. Powiedz znajomym o Refunderze, zarobisz dodatkowe pieniądze za polecenie. To sprawdzona strona, ja już dostałam część pieniędzy. Pamiętaj, aby przed zakupami aktywować zwrot.


   Kolejna sprawa to kody rabatowe. Często dostajemy je na e-mail (i nie zwracamy na nie uwagi), są dostępne na stronach sklepów internetowych (np. gdzieś w aktualnościach), na blogach lub specjalnych serwisach ze zniżkami. Warto zanim klikniemy "opłać zakupy", poszukać w Google, czy akurat nie jest dostępny taki kod. Może okazać się, że dostaniemy darmową przesyłkę lub zaoszczędzimy kilka złotych. W sam raz na kawę ze znajomymi ;) Kodów rabatowych nie powinno się łączyć z zakupami na Refunderze - możemy nie dostać zwrotu. Najlepiej przeliczyć, co jest bardziej opłacalne. 

Do zobaczenia!





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

trnd & projekt Philips Lumea Prestige

Jupi! Dostałam się do super projektu realizowanego przez trnd i firmę Philips - testów urządzenia do depilacji IPL Philips Lumea Prestige! Otrzymałam urządzenie z końcówkami do depilacji ciała, pach, bikini i twarzy (BRI956). Poniżej kilka zdjęć: Urządzenie przeznaczone jest do 5 odcieni skóry. Nie sprawdzi się na włosach blond, rudych lub siwych! Lumea będzie ze mną przez 8 miesięcy. Pierwsze efekty mają być widoczne już po drugim zabiegu, wykonywanym w dwutygodniowych odstępach.

Experci Perlux

   Na początku kwietnia na facebook'owym profilu  Z miłości do czystości  zakończył się nabór na  Eksperta Perlux . Do zabawy zgłosiło się ok 900 osób, z których wybrano tylko 100! Aby wziąć udział, należało podać pięć powodów, które świadczą o tym, że jesteś najlepszym ekspertem pereł Perlux. Dlaczego chciałam wziąć udział w testach i zgłosiłam się? Perły Perlux były mi znane z programu Perfekcyjna Pani Domu. Jednak reklamom nie wierzę i na przekór nie kupuję tego, co w nich pokazują. Także możliwość przetestowania pereł na własnym praniu, bez żadnych kosztów była bardzo kusząca. Perlux to produkt polskiej firmy, o czym do tej pory nie wiedziałam. A polskie produkty lubię! I jeśli sprawdzają się "w praniu" ;) z chęcią zastąpię nimi te kupowane do tej pory. Produkt ma atrakcyjną formę - połączenie żelu i proszku do prania w 1 kapsułce.  Chciałam sprawdzić, czy działanie pereł będzie lepsze od dotychczas stosowanego p

Sylveco dla dzieci

  Jakiś czas temu dostałam od portalu Familie Kremowy szampon i płyn do kąpieli dla dzieci firmy Sylveco. Jest ona mi znana i już nie jeden balsam wsmarowałam w swoje ciało, lecz produktów dziecięcych nie mieliśmy okazji używać. Chociaż muszę przyznać, że od dawna miałam je na oku. Zanim zgłosiłam się do testów - przeczytałam skład i uważam, że jest świetny. Spójrzcie:  Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glycerin, Panthenol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Urea, Salvia Sclarea Oil Co nam obiecuje producent? Hypoalergiczny , wyjątkowo delikatny, przeznaczony do codziennego  mycia włosów  oraz  kąpieli  niemowląt i dzieci . Zawiera bardzo łagodne, ale jednocześnie skuteczne środki myjące, które nie podrażniają nawet najbardziej wrażliwej skóry. Nie szczypie w oczy, pozostawia skórę i włosy miękkie w dotyku. Połączenie składników nawilżających i natłuszczających gwarantuje  utrzymanie nat